نرم افزار CardRecovery

معرفی برنامه های کاربردی در شبکه و کامپیوتر

نرم افزار CardRecovery

نرم افزار CardRecovery یک ابزار مفید و کاربردی برای بازیابی مطمئن و در عین حال ساده است. شما به وسیله این نرم افزار می توانید اطلاعات پاك شده از روی كارتهای حافظه خود را تنها با چند كلیك و در چند قدم كوتاه بازیابی كنید. CardRecovery از كارتهای حافظه SD، كارتهای CF، كارت تصویر xD، مموری استیک، SmartMedia، كارت MicroDrive، كارتهای MMC ،MicroSD ،MiniSD ،SDHC پشتیبانی می کند.


از ویژگی های منحصر به فرد این نرم افزار انحصاری بودن آن در تكنولوژی SmartScan و تكمیل شدن وظایف بازیابی غیر ممكن است كه نرم افزارهای دیگر نتوانسته اند انجام دهند. انجام عملیات بازیابی تنها وظیفه این نرم افزار نیست بلكه قابلیت حذف و اصلاح داده های بر روی كارت حافظه شما را در جهت جلوگیری از آسیب بیشتر نیز بر عهده دارد. این برنامه می تواند عكس های پاک شده، اطلاعات از دست رفته توسط كارت های حافظه معیوب، آسیب دیده و unreadable را بازیابی کند. شما می توانید به راحتی برای بازیابی تصاویر، فایلهای صوتی و تصویری، فایل های MP3/MP4 از تلفن های همراه، پخش کننده های MP3  PDAs از این برنامه استفاده كنید.


مشخصات فایل:

حجم فایل: 965.30 کیلوبایت
نسخه: 6.10.1210
اجرا در: ویندوز XP, 7, 8


راهنمای نصب

- فایل Keygen.exe را اجرا کرده و بر روی دکمه Generate کلیک کنید. سپس نرم افزار را اجرا کرده و با استفاده از سریال دریافتی از Keygen و یک نام و ایمیل دلخواه نرم افزار را رجیستر کنید.
- نرم افزار را اجرا كرده و بدون محدودیت از آن استفاده نمایید.



منبع: دریچه باشگاه خبر نگاران جوان

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، ،
نويسنده : اسماعیلی